2012. október 17., szerda

Most komoly vagy virgonc?

A Virgonc csoport már hetek óta merő kellemes euforikus érzést nyújt. Annyiszor megfogalmaztam már magamban, de ezeket a gondolatokat inkább az átélés adja, és nehéz úgy tovább adni, ahogy én érzem. Most mégis megpróbálom, hogy részesei lehessetek Ti is kedves Szülők és érdeklődést mutatók! 

Tavaly elhatároztuk, hogy idén csak úgy tudunk hatékonyak lenni, ha mindenki egyformán részt vesz az órai munkában, történt ugyanis, hogy egyszer sem, és ez most tök komoly, tehát egyetlen egyszer sem voltunk teljes létszámban, csak elsőként az előadáson. Azért ezt még a "nagyok" sem tudnák szemrebbenés nélkül palástolni.Baki baki hátán lenne, tulajdonképpen senki hibájából, azaz a hiányzásokból fakadóan. De az idei tanévben ez többé nem fordulhat elő. És lehet, hogy tényleg minden csak is kizárólag elhatározás kérdése, mert azóta valahogy minden megy mint  a karikacsapás. És lássatok csodát!  A Virgoncok egyszer csak szárnyakat kaptak és mintha nem is csak a nyár telt volna el, hanem évek, elkezdtek komoly odafigyeléssel dolgozni. Azzal eddig sem volt baj, de kinek van kedve folyton csak fél csoporttal gyakorolni?Mára minden más lett!!! Elkezdtem tanítani a bemelegítés bonyolultabb gyakorlatait, kombinációit, és látom a tükörben, hogy velem csinálják, senki sem akad el félúton :) Jó belenézni egy ilyen mozgó képbe, s tudni, elkezdtük leszedni az vetésünk gyümölcsét! Hamarosan eljutottunk az ugrásokig. Hűha gondoltam, most lesz az "Én ezt nem tudom.....nem akarom....." tiltakozás, de semmi nyafogás, sőt követelik óráról órára a különböző féléket, amit egyre bátrabban, szebben viteleznek ki, mindenki nagy örömére! Hálát adok magamban, mikor látom hogy az általam "lehalászott" leányka, aki fogta magát és más sport vizeire evezett tőlünk két esztendeje, úgy ugorja a "zsötét", mint aki világ életében ezt gyakorolta...és mi lett volna ha nem jön a tánctáborba és én nem fogom ki a Virgoncoknak? Lehet, hogy egy táncra termett őstehetség futna a salakos pályán "A " ugrásokkal fűszerezve, és közben nem is sejtené, mennyire itt a helye köztünk. 
Egy határtalanul lelkes, szorgalmas kis csapat lett a Virgoncokból, akik talán még sosem vették ennyire komolyan amit itt a tükrös teremben csinálnak! Végtelen boldogság hétről - hétre!!! Érzem idén meg sem áll a fejlődés! Megérkeztek a Virgoncok a helyükre, most már nincs megállás!!!! 

Lányok! Leljétek azt az örömöt a táncotokban, amit én találtam Bennetek!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése